Kundeservice

1. Kontakt kundeservice
 
2. Kjøpsvilkår, frakt og retur
 
3. Vanlige spørsmål  
 
 

1. Kontakt kundeservice

Vi jobber med å kunne tilby den beste og raskeste kundeservicen i bransjen. Kontakt oss gjerne, uansett om spørsmålet er stort eller lite. Du når oss best på e-post via [email protected]. Vi har ikke kundeservice via telefon, da dette er dyrt, og vi er opptatte av å fortsette å holde våre gode priser. Blir det nødvendig med en diskusjon via telefon ringer vi deg gjerne.

 

2. Kjøpsvillkår, frakt og retur

Moms

Produktene sendes fra Sverige. Norsk moms er inkludert i prisen, Tieroom er momsregistrert i Norge slik at kunden ikke trenger å betale norsk moms og toll når forsendelsen ankommer Norge.

 

Leveranse

Vi sender varene med ekspresspost til destinasjoner over hele verden. Pakken din sendes innen 24 timer etter at vi har mottatt din ordre. Innom Norge tar det 2 til 10 dager før du får pakken. Vi prøver så godt det går å levere pakken hjem til postkassen din. Ved større bestillinger kan pakken hentes ut på nærmeste postkontor.

 

Fraktkostnad

Fraktkostnaden er alltid den samme, uansett hvor stor bestillingen er. Innenfor Norge byr vi på frakten. For Europa tilkommer 50 kroner, og for resten av verden er frakten 80 kr.

 

Retur

Vi ser ikke kjøpet som avsluttet før du har sett og godkjent varen(e). Du har full angrerett i 60 dager etter at du har mottatt varen. Du kan selvfølgelig returnere varene dine hvis du ikke er fornøyd. Kjøperen betaler selv for returporto.

Om du returnerer en ordre, sendt bare produktene tilbake, og vedlegg kvitteringen du mottok med leveringen. Send det sammen med varen som skal returneres til:
Tieroom AB
Salabacksgatan 58
754 32 Uppsala
SWEDEN

Har du ikke mulighet til å skrive ut skjemaet så legg ved en lapp med navn, adresse og hvorfor du returnerer varen.

Denne tollblankett (CN22) må skrives ut og festes på konvolutten. Husk dato og signatur nederst og verdien på varene, ikke skriv at verdien er 0, for da kan pakken komme tilbake. (CN22 finnes selvfølgelig også på postkontoret/postombud, hvis du ikke har mulighet å skrive ut hjemme) .

Om du vil beholde din kvittering, skriv til [email protected], og be om en utskrivbar kopi.

 

Reklamasjoner

Hvis varen eller pakken er skadet eller ødelagt ved leveransen gjør du en reklamasjon. Selvfølgelig betaler vi portokostnaden. Ta kontakt med oss ved å sende en mail til [email protected] så erstatter vi varene så fort som mulig. Sammen med de nye varene sender vi en ferdigfrankert returkonvolutt for retur av den skadede varen.

 

Personvern og sikkerhet

Vi på Tieroom AB garanterer din trygghet når du handler hos oss via internett. Betalingene våre håndteres av det ledende svenske selskapet Dibs AB. All informasjon knyttet til betaling via kreditt- eller bankkort sendes via en kryptert forbindelse. Hverken personopplysninger, betalingsinformasjon eller e-postadresser gis ut til tredjepart.

 

 

3. Vanlige spørsmål

Hva er Tieroom.no?

Vi er en nettbutikk som er utelukkende fokusert på slips, og de nære vennene sløyfer og lommetørkler. Denne ganske smale nisjen er alt vi holder på med, og som et resultat av dette er vi ordentlige eksperter på området. Målet vårt er å produsere slips som kundene våre elsker og som de kommer tilbake til igjen og igjen. Vi jobber også for en enkel kjøpsprosess og lynraske leveranser.

 

Hvem er dere?

Tieroom AB er et familiefirma med base i Uppsala, Sverige. Vi har holdt på med slips i mange former, i mange år. Siden 2008 har vi holdt på med e-handel via Tieroom.se og vårt eget merke; Notch. Eierne og lederne av firmaet er Niklas Andersson (sjef), Louise Ferlin (sjefdesigner) og Christian Andersson (markedsføring og teknikk).

 

Siden jeg ikke kan føle på slipsene, kan du fortelle meg om de er tynne eller tykke?

Slipsene våre er ikke tynne. Alle slipsene våre har en høy konsentrasjon av silke og vi bruker et tykkere fôr, dette gir en høy kvalitet. Tykkere slips tåler som regel mer og varer lenger. Når slipset er tykkere er det også lettere å lage en stabil og perfekt knute. Har du virkelig lyst til å føle på slipsene før du gjør et kjøp er du velkommen forbi lagershoppen vår i Uppsala, Sverige.

 

Hvor mange ulike mønster tilbyr dere?

Vi har for øyeblikket over 400 forskjellige mønster. Vi fyller hele tiden på med nye slips når et mønster blir utsolgt. For alltid å kunne gi deg en førsteklasses kolleksjon og mye å velge mellom fyller vi selvfølgelig på med nye, friske mønster flere ganger om året. 

 

Ønsker du å kjøpe en større kvantitet av samme slips? Har vi mange nok slips med samme mønster til din bestilling?

Som oftest har vi det, men noen ganger selges populære mønstre ut fort. For å være sikker på at vi har nok slips inne i det designet du ønsker ber vi deg send oss en mail på [email protected]. Hvis vi ikke har nok på lager kan vi sy flere til deg.

 

Hvordan kontakter jeg dere?

Nøl ikke med å kontakte oss, uansett hvor lite eller stort spørsmålet er. Brev kan sendes til Tieroom AB, Salabacksgatan 58, 754 32 Uppsala, Sverige. Det aller letteste er å sende en e-post til oss på [email protected]. Vi har ikke kundeservice over telefon for å holde prisene nede. Ønsker du imidlertid å snakke med oss på telefon, kan du maile oss ditt telefonnummer så ringer vi deg opp så fort vi kan.

 

Behandles personopplysninger og betalingsinformasjon konfidensielt og sikkert?

Når du bestiller online håndteres betalingsinformasjonen elektronisk uten menneskelig kontakt. Din betalingsinformasjon lagres aldri hos oss, den blir kun håndtert av vårt betalingsselskap Dibs, og er da kryptert og sikkert. Navnet ditt, adressen din eller e-postadressen din gis aldri ut til tredjepart.

 

Hvor lang tid tar det før pakken sendes?>

Alle bestillinger som er lagt inn før klokken 14:45 mandag – fredag sendes fra oss samme dag, dette betyr pakken skal være hos deg i løpet av 2-10 arbeidsdager. Bestillinger som er mottatt etter 14:45 sendes neste arbeidsdag, det vil si at det kan ta en dag til før du får pakken. Bestillinger som legges inn i løpet av helgen sendes altså førstkommende mandag. Legg merke til at større pakker kan bli sendt til postkontoret og ikke direkte i postkassen din, dette kan føre til at det tar lenger tid før du faktisk har slipset rundt halsen.

 

Hva slags returpolicy har dere?

Se vår side for Returer og bytter.

 

Kan jeg få gaveinnpakning av ordren min?

For øyeblikket har vi ingen tjeneste for gaveinnpakning i nettbutikken, men send oss en mail så kan vi pakke inn varene og sende den til den gitte adressen. Det er lett å ordne! Vi kan til og med håndskrive en personlig melding til mottageren.

 

Hvordan vet jeg at dere har mottatt bestillingen min?

Du kan med sikkerhet vite at bestillingen og betalingen har gått igjennom når du får en bekreftelse via e-post fra oss. Hvis du ikke har fått denne bekreftelsen, ta en titt i søppelpost-mappen. Hvis du ikke har fått bekreftelse ber vi deg sende oss en e-post på [email protected] med en beskrivelse av hva du har bestilt.

 

Jeg har et spørsmål som det ikke finnes svar på her.

Send en e-post til [email protected], så svarer vi deg så fort som mulig.

COPYRIGHT 2009-2020 TIEROOM