Returer og bytter

Du kan alltid bytte eller returnere din vare innenfor 60 dager fra leveringsdato, uansett grunn.

1. Returblankett

Kun for returer
Om du returnerer uten å bytte noen produkter, send bare produktene tilbake, og vedlegg kvitteringen du mottok med leveringen. Vennligst merk av i ruten ved siden av hver produkt du returnerer. Om du vil beholde din kvittering, skriv til info@tieroom.no, og be om en utskrivbar kopi.

☞ Denne tollblankett (CN22) må skrives ut og festes på konvolutten. Husk dato og signatur lengst ned. (CN22 finnes selvfølgelig også på postkontoret/postombud, hvis du ikke har mulighet å skrive ut hjemme) ☜

For bytter

Om du vil bytte en eller flere produkter er den raskeste og enkleste måten å legge en ny ordre for produktene du vil bytte til, og deretter sende tilbake de produkter du ikke vil beholde, for tilbakebetaling, som beskrevet ovenfor. Om du foretrekker å håndtere retur og bytte på en gang, bare skriv ut denne bytteblankett og send den sammen med de returnerte produktene.

☞ Denne tollblankett (CN22) må skrives ut og festes på konvolutten. Husk dato og signatur lengst ned. (CN22 finnes selvfølgelig også på postkontoret/postombud, hvis du ikke har mulighet å skrive ut hjemme) ☜

2. Adresse for returer

Tieroom AB
Salabacksgatan 58
754 32 Uppsala
SWEDEN

☞ Husk å inkludere kvitteringen eller bytteblanketten sammen med de produkter du ønsker å returnere. ☜

3. BEHANDLINGSTID FOR Å HÅNDTERE REFUSJONER OG BYTTER

Etter at du har sent din retur, inklusive CN22 og kvittering eller bytteblankett, så kan det ta 1–4 uker før dine penge er tilbake på kontoen din eller at dine nye produkter sendes ut.

4. KONTAKT OSS

Ikke nøl med å kontakte os om du har spørsmål om hvordan man returnerer eller bytter produkter. Den sikreste måten å nå oss er via e-post, på info@tieroom.no.

MERK:

Returporto betales av kunden. Portokostnad for å sende ut nye produkter ved bytte betaler Tieroom.

Det går fint å prøve produktene på, men foruten det skal produktene være ubrukte og stadig i sin innpakning for å berettige en refusjon.

Hvis du har mottatt rabatt på din bestilling (f.eks rabatt for å ha kjøpt 3 slips/sløyfer eller flere), og returen gjør at betingelsene for rabatten ikke lenger er oppfylt, vil forskjellen justeres når vi behandler returen.

Returer og bytter

COPYRIGHT 2009-2019 TIEROOM